Inne
HR SIGMA
Specjalista ds. e-marketingu
- Współtworzenie i realizacja strategii produktowej,
- Proponowanie rozwiązań i inicjatyw w zakresie dotarcia do nowych grup Klientów,
- Prowadzenie i rozbudowa strony www,
- Przygotowywanie i zarządzanie kampaniami oraz wszelkimi treściami e-marketingowymi,
- Analiza oraz optymalizacja reklam internetowych,
- Nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi podmiotami,
- Współpraca z agencjami reklamowymi i graficznymi.
Wymagania stanowiska
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce,
- Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Merchant Center, Facebook Analytics, Facebook Ads,
- Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi usprawniających prowadzenie działań marketingowych (GTM, Salesmanago, GSC),
- Praktyczna znajomość Google analytics oraz narzędzi e-marketingi (między innymi SEO, SEM, Analytics, AdWords, FB),
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne,
- Wysoko rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność analizy raportów oraz wyciągania wniosków,
- Samodyscyplina i odpowiedzialność za realizację działań,
- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie.
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Elastyczny czas pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i samodzielność w realizacji zadań,
- Opieka medyczna i karta Multisport,
- Uczestniczenie w tworzeniu rozwiązań e-marketingu.
Cena do uzgodnienia
województwo mazowieckie , Warszawa